• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling! Firar mina 600 inlägg, vinn en helt ny watch winder!!!

Bolio

Panerai
Nya pizza titeln och min Blancpain ska firas med en tävling med en liten knorr. Priset kommer att vara en helt ny Watch winder med plats för 8 klockor i winder delen samt en klockförvarings låda under som har plats för ytterligare 12 ur.
Vinnaren bestämmer helt och hållet själv om man vill ha den gratis eller om man vill betala för den.
Väljer man att betala för den sätter vinnaren in en stor peng till BCF för då skulle jag och alla andra på KS samt förhoppningsvis några barn som tillfrisknat från den jävligaste sjukdomen som finns bland oss bli riktigt stolta och glada.

winder.jpg


Vi kör tävlingen tills på lördag kväll kl 1800 om inte rätt svar inkommit tidigare, då kommer vinnaren utses och jag skickar ett pm till personen i fråga så jag kan få adress mm. Om ingen får alla rätt vinner personen med mest rätt och det tidigaste inlägget. Och jag står självklart för frakten inom landets gränser.

Så till tävlingen som kanske är lite svår men det ska det vara med ett så fint pris. Man får skicka in två förslag per person. Och de två personerna som vet ni får inte vara med ( du vet vem jag menar ).

Vilka tre ur kommer bli mina nästa inköp????????????????????

Ledtrådar är följande.

Innan sista uret på min lista är införskaffat har det gått ett antal år.
Jag har fem favorit märken och kommer inte frångå dem.
Ett ur finns i dagsläget inte bland medlemmarna på KS ( vad jag vet ) men de andra två finns.

Så nu kör vi gissa på och lycka till :D .
 

Icaras

Rolex
Vad händer om man inte har råd att sätta in en stor peng men inte vill ta emot priset gratis? :)
Jag gissar på att även modell efterfrågas.

Vacheron Constantin Overseas
Omega Speedmaster
Glycine Airman
 

Bolio

Panerai
Vad händer om man inte har råd att sätta in en stor peng men inte vill ta emot priset gratis? :)
Jag gissar på att även modell efterfrågas.

Vacheron Constantin Overseas
Omega Speedmaster
Glycine Airman

Då sätter du in en liten peng, många bäckar små. Eller så säljer du den och köper en mindre och lägger resten av pengarna till BCF.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Kul initiativ!

Min gissning är:

Vintage speedy
Reverso
Daydate med Stella dial!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Med en ett sånt fint pris kan det säkert bli tre hejdundrande klockor. Drar till med:

Rolex sea-dweller 116600
Omega dark side of the moon
VC 222
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Grattis till nya titeln :)

Svår tävling det här, men ingen minns en fegis så här kommer mina gissningar.

1. Panerai 510
2. Omega Speedmaster Pro
3. Rolex Explorer 214270
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Stort grattis och en fin tävling.

Klockorna du kommer köpa är följande (du kanske inte vet om det än bara...;))


Richard Mille
Frank Müller
Danne Wellington. (Alt en SD COMEX)
 

Bolio

Panerai
Jag märker att ni behöver lite hjälp därute i hemmen. Många ger sig själv inte en chans genom att ni inte läst ledtrådarna gör det så kommer ni närmare :D.

Slänger in en ledtråd till.

På listan finns en VC en Rolex och sist men inte minst en Omega.

Nu behövs bara rätt modell så har ni en helt ny inte ens upp packad grymt fin Watch winder.

LYCKA TILL
 

Bolio

Panerai
22 timmar kvar och den som leder har ett rätt!!!!!!

Ta chansen nu för tiden börjar rinna ut.
 
Topp