Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tapatalk iPad problem

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chuck, 27 juli 2014.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Helt plötsligt har jag en ny vy där alla trådar hänger kvar till vänster. Hur ändrar man tillbaka till gamla vyn?

Gamla vyn [​IMG] (får det bara med stående iPad)

Nya vyn [​IMG]
    Skitjobbig

2. Jextic

Jextic Torpare

Från:
    Uppsala
    Jag har för mig att det bara är att dra med fingrarna till vänster eller höger

3. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
  4. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Tapatalk är onödigt, KS är anpassat perfekt i både mobil och läsplatta

5. Sond

Sond Friends of KS

Ständigt dessa önskningar om förbud... KS är kanske världens bäst konstruerade forum, men på iPhone/iPad så fungerar Tapatalk ännu bättre.

Ett exempel. När jag använder KS i Safari på iPhone/iPad så hamnar inte jag på rätt post om jag klickar på en notis. För att förtydliga: Jag får en notis om att någon gillat ett av mina inlägg(typ det här inlägget), när jag då klickar på den notisen så kommer jag sällan till just mitt inlägg. Jag får alltså sitta och scrolla upp och ned för att hitta mitt inlägg. Med TapaTalk så hamnar jag alltid blixtsnabbt på mitt/rätt inlägg.

vonhall gillar detta.
  6. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Också tänkt på det. Har vi en bugg mitt i bland oss? daviden

7. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Det står redan med i mina anteckningar att lösa till Klocksnack 3.0. Kommer bli ett jävla jobb... :)

Ernesto, ssl och Affe gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield