• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Min gadd var ej tagen från Pinterest.. Den är skissad av han som tatuerade mig med bild på en Svensk modelltjej som motiv (ansiktet)
Fjädern är likadan och på samma ställe. Örhänget är likadant.. T.o.m korkhalsbandet viker sig på samma sätt.
Då är det ju som både du och jag skrev, att dom är lika och att den fullt möjligt är inspirerad utav din.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Ser fram emot en sittning med Frej nästa torsdag. Kommer bli ett racerlejon :)
Frej på royalarch? Han har jag några från.

Två från igår. Dock ej Frej.
image.jpeg

image.jpeg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Idag var en väldigt trevlig dag. Frej på Royal Arch gnuggade dit en gadd under några timmar. Dessutom så visade det sig vara en väldigt trevlig och ödmjuk prick!
Efter detta gick jag till Nymans för att hämta Rolexen som fått nya bandstift.
- Det blir 600 kronor, sa expediten,som jag aldrig sett förut.
Jag trodde han skojade men han framhärdade att detta var riktigt.
- Tycker du att det var dyrt? frågade den bakom öronen otorra ynglingen.
- Ja, det var sjuuuukt dyrt!! Jag trodde fortfarande att han skämtade så jag lade väl ingen större kraft bakom orden. En annan ur personalen(inte så fuktig bakom örat) hörde väl att jag lät förvånad och slängde sig genast på telefonen.
Efter någon minut får jag svaret att priset ska vara 200 kr/st och inte 300. Tycker det var dyrt ändå men det är väl så de kostar helt enkelt?!
Jaja, nu är iaf suben redo för tuffare sommartag! Kände dock när jag kom hem att jag kanske ska låta denna passera till någon annan. Det är en hel del annat som behöver in i klockhuset.

WP_20160622_13_30_26_Pro.jpg


WP_20160622_14_03_31_Pro.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Idag var en väldigt trevlig dag. Frej på Royal Arch gnuggade dit en gadd under några timmar. Dessutom så visade det sig vara en väldigt trevlig och ödmjuk prick!
Efter detta gick jag till Nymans för att hämta Rolexen som fått nya bandstift.
- Det blir 600 kronor, sa expediten,som jag aldrig sett förut.
Jag trodde han skojade men han framhärdade att detta var riktigt.
- Tycker du att det var dyrt? frågade den bakom öronen otorra ynglingen.
- Ja, det var sjuuuukt dyrt!! Jag trodde fortfarande att han skämtade så jag lade väl ingen större kraft bakom orden. En annan ur personalen(inte så fuktig bakom örat) hörde väl att jag lät förvånad och slängde sig genast på telefonen.
Efter någon minut får jag svaret att priset ska vara 200 kr/st och inte 300. Tycker det var dyrt ändå men det är väl så de kostar helt enkelt?!
Jaja, nu är iaf suben redo för tuffare sommartag! Kände dock när jag kom hem att jag kanske ska låta denna passera till någon annan. Det är en hel del annat som behöver in i klockhuset.

WP_20160622_13_30_26_Pro.jpg


WP_20160622_14_03_31_Pro.jpg

Snyggt kompis! Frej har varit på många vänner.

Ang bandstiften: jag ska tackla honom extra hårt på fotbollsträningen imorn för din skull ;)
 
Topp