• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TGIF

frere

Audemars
2-Faktor
Minst två klockor grabbar!
Vänster!
20140228_094527_zpsed3d71c9.jpg

Höger!
20140228_094613_zps3f53a269.jpg
 

jabla

Sarlacc
Idag blev det veckans nyförvärv. :)
Har varit sugen på en Daytona med inhouseverk ett tag nu så när Chrisse ville byta upp sig till ädlare material slog jag till.
Jag har velat fram och tillbaka om jag föredrar vit eller svart tavla men just nu känns svart helt rätt, får se hur det blir till sommaren.

WP_20140228_003.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Idag blev det veckans nyförvärv. :)
Har varit sugen på en Daytona med inhouseverk ett tag nu så när Chrisse ville byta upp sig till ädlare material slog jag till.
Jag har velat fram och tillbaka om jag föredrar vit eller svart tavla men just nu känns svart helt rätt, får se hur det blir till sommaren.

WP_20140228_003.jpg


Snyggt! Grattis! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Idag blev det veckans nyförvärv. :)
Har varit sugen på en Daytona med inhouseverk ett tag nu så när Chrisse ville byta upp sig till ädlare material slog jag till.
Jag har velat fram och tillbaka om jag föredrar vit eller svart tavla men just nu känns svart helt rätt, får se hur det blir till sommaren.

Grattis Kompis :cigar:, riktigt fin tråkigt att du inte kan vara med på Gtgn i kväll!
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Idag blev det veckans nyförvärv. :)
Har varit sugen på en Daytona med inhouseverk ett tag nu så när Chrisse ville byta upp sig till ädlare material slog jag till.
Jag har velat fram och tillbaka om jag föredrar vit eller svart tavla men just nu känns svart helt rätt, får se hur det blir till sommaren.

WP_20140228_003.jpg

Grattis!

Ett tavelbyte går alltid att ordna, fick en offert på ca 4500kr när jag frågade :)
 
Topp