• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The game is afoot!! Gtg live!!!

demondave

Rolex
Får tacka för att alla var varsamma när min GTG-oskuld togs! Inga blödningar, och både kallingar och klockrulle med hem igen.

Oroade mig inte för en sekund när klockorna drev iväg åt olika håll vid bordet. Men then again, ingen av dom är ju Rååålex till Spencer66 stora förtret ;)

Kollade in hos forumsponsorn idag innan jag hoppade på tåget hem. Trots glimrande service och mycket klämande har jag jag ingen Rolex med hem. Inte där än :)

Snyggt styrt Spencer66 och Aquaracer2!
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
image.jpg

Kass bild på vacker klocka
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Även jag vill tacka för en härlig afton med likasinnade! Sjukt trevligt att träffa er alla, både tidigare bekantskaper och nya. Ett extra tack till Spencer66 och Aquaracer2 för eminent uppstyrning och tack även till ROB-1832 för bidragen till tävlingen och inte minst för auktionsklockan.
Allt som allt -great success! (Vilket är en vana när det gäller KS :cigar:)

All right! Vaknat redan? ;)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ser ut som att ni hade trevligt! Vad är det för krav för att få dyka upp på liknande tillställningar? Har en väldigt blyg klocksamling både i antal och värde så kanske inte så mycket spännande att visa upp själv.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ser ut som att ni hade trevligt! Vad är det för krav för att få dyka upp på liknande tillställningar? Har en väldigt blyg klocksamling både i antal och värde så kanske inte så mycket spännande att visa upp själv.
Det är bara vänta på nästa upprop till GTG och anmäla sig. Alternativt försöka dra ihop en egen Get ToGether!
På dessa öppna större publika tillställningar finns inget krav på nivå av klockor.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Ser ut som att ni hade trevligt! Vad är det för krav för att få dyka upp på liknande tillställningar? Har en väldigt blyg klocksamling både i antal och värde så kanske inte så mycket spännande att visa upp själv.


Som Rozzy säger så handlar det inte om hur coola klockor man har på öppna tillställningar. Däremot så är det lämpligt att ha en klocka iaf ;)
 
Topp