• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The Timepiece Gentleman - Gått under jorden?

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Jag känner inte till dem men det är ju inget monstruöst inventory på hemsidan. Gissningsvis har de hittat en ny finanisär eller blivit kompis igen med den gamla. De har garanterat bränt sig gentemot andra i branschen.
Vad har finansiärerna med detta att göra? Jag har inte förstått att det är klart att de ens haft problem med detta utan att det bara är rykten och något folk skrivit? De har ju lyckats ge sitt varumärke en jävla törn efter att hånat dem och nu slår tittare ned på allt som läggs ut och de försöker hitta en väg tillbaka? Jag skulle tycka det var trist om de inte kan fortsätta, snacka om att flyga för nära solen och bränna vingarna…
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Vad har finansiärerna med detta att göra? Jag har inte förstått att det är klart att de ens haft problem med detta utan att det bara är rykten och något folk skrivit? De har ju lyckats ge sitt varumärke en jävla törn efter att hånat dem och nu slår tittare ned på allt som läggs ut och de försöker hitta en väg tillbaka? Jag skulle tycka det var trist om de inte kan fortsätta, snacka om att flyga för nära solen och bränna vingarna…
De flesta handlare med stort utbud har någon som backar dem med pengar.
 
Tack, intressant!

Han säger själv att det bara är spekulationer, sen har han rätt i sak att de gör vissa saker ineffektivt och att det finns risker förenade med det.
Jag skulle tippa på en episk skattesmäll som de inte hade täckning för. Förhoppningsvis kommer ett nytt avsnitt på måndag. Vore trist om de la ner nu när jag precis börjat kolla.
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Var det inte banken som blev orolig när lokala tv-kanaler och tidningar rapporterade att de hade stuckit med pengar och klockor?
Stämmer!

Det enda vi vet just nu är att det var ett dåligt PR-trick. Inget annat har blivit bekräftat. Jag undrar egentligen varför vi fortfarande sitter och spekulerar över huruvida de har problem med finansiärerna osv osv. Däremot tror jag att detta dåliga PR-trick kan få påföljder som påverkar investerare och att PR-tricket UPPENBARLIGEN påverkat deras förtroende hos marknaden och konkurrenter/kollegor.

Jag hoppas också de kommer ut detta på något vis så man får fortsatt roliga videos men när bödeln påbörjat denna typ av avrättning ser det jäkligt mörkt ut.
 

iko

Panerai
2-Faktor
Vad hände med alla negativa Google reivews?

Capture.JPG
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Huh!
Imponerande. Med tanke på hur svårt det varit att ha att göra med Google i mina yrkesroller så var det där snabbt fixat.
Sen var ju (nästan) alla ettor garanterat troll-reviews, men ändå.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Varför skall han göra det? Det är väl ganska klart att något (troligtvis finansieringen) gått åt helvete och att allt därefter har varit damage control. Det är väl bara fan boyz som tror på deras förklaring?
Då har jag missat något isf, visste inte att det kommit fram information gällande finansieringen och är inget direkt fan av dem även om jag gillar vissa av deras videos. Du verkar ha bra koll på TPG så du kanske kan uppdatera mig på läget?
 
  • Like
Reactions: par
Topp