• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The white death, nu ännu finare...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
DSC_9904.JPG
DSC_9905.JPG
DSC_9906.JPG
DSC_9907.JPG
DSC_9908.JPG
DSC_9909.JPG
DSC_9910.JPG
DSC_9911.JPG
Känns som man skulle behöva åka på en ny turné, nu när det sitter en fin klocksnacksdekal jag fick av våran Fjunis alias Bojke :D:watching::cool:! Har redan varit och sladdat några extra gånger på konsumparkeringen vår ;)! Skulle själv säga att det blev jävligt bra, säger bara, Klock, klock, klock, klock, klock, klock, klock, klocksnack, kloooocksnack, kloooocksnack, kloooocksnack.se :cigar:. Ni som inte kollat instagram fattar föööööörmodligen inte ett smack, vad jag pratar om :wideyed:.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
DSC_9904.JPG
DSC_9905.JPG
DSC_9906.JPG
DSC_9907.JPG
DSC_9908.JPG
DSC_9909.JPG
DSC_9910.JPG
DSC_9911.JPG
Känns som man skulle behöva åka på en ny turné, nu när det sitter en fin klocksnacksdekal jag fick av våran Fjunis alias Bojke :D:watching::cool:! Har redan varit och sladdat några extra gånger på konsumparkeringen vår ;)! Skulle själv säga att det blev jävligt bra, säger bara, Klock, klock, klock, klock, klock, klock, klock, klocksnack, kloooocksnack, kloooocksnack, kloooocksnack.se :cigar:. Ni som inte kollat instagram fattar föööööörmodligen inte ett smack, vad jag pratar om :wideyed:.


När kommer bäst of?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Som nästintill helt ointresserad av bilar måste jag fråga vad det är för någon? Sjukt grym liten rackare! VW?
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Aaa fan en sån där vill jag också ha!:)

Skulle sitta som ett smäck på "the great white"!
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Om det inte vore för att den var vikt sedan innan skulle jag ha köpt ett större kuvert. Nåväl, de två sidosluttarna går säkert att sätta någonstans de också.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som nästintill helt ointresserad av bilar måste jag fråga vad det är för någon? Sjukt grym liten rackare! VW?


Tackar!

Det är en VW Golf 1a kaross från 1992, bilen kom väl i början/mitten av 80-talet och var in produktion till 1992 om jag inte missminner mig, kan eventuellt varit 1993 också. Bara älskar den, mycket snyggare kaross på min en dom nya golfarna, tycker jag iaf. Är inte så himla dyra, kan vara svårt att få tag på någon med få mil, men många i ganska så bra skick finns det.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nej nej nej Af Sjodahl här har du den rätta White Death !!

Simo Häyhä

SimoHayha.jpg

Kan bara hålla med dig Målarn, jag får döpa om min bil till the white thunder istället :D

Den herren var inte och lika med, han fick frågan om han har haft några samvetsskal efteråt, då svarade han endast "jag gjorde bara min plikt och vad jag blev tillsagd, så bra som jag kunde." Kan bara fascineras av folks hängivenhet till landet sitt, om det är rätt eller fel vill jag inte uttala mig om.
 

Målarn

The Steak
Kan bara hålla med dig Målarn, jag får döpa om min bil till the white thunder istället :D

Den herren var inte och lika med, han fick frågan om han har haft några samvetsskal efteråt, då svarade han endast "jag gjorde bara min plikt och vad jag blev tillsagd, så bra som jag kunde." Kan bara fascineras av folks hängivenhet till landet sitt, om det är rätt eller fel vill jag inte uttala mig om.

It is what it is :)!!
 

Connor94

Omega
Den officiella KS låten av AfSjodahl!:cigar:

Klock klo klock snack är så bra, klocksnack är ju tamefan... BÄST!
Klocksnack dom är bäst ingen jävla protest!
 

TicTack

Cartier
Kan du inte ringa upp de 2-3 första ägarna och fråga om:
a) den funkade som brud/kill-magnet
b) om de haft sex i den
:cool:
 
Topp