Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tias.F

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Tias.F, 21 augusti 2013.

1. Tias.F
    Trådstartare

Tias.F Stadsbo

Om ni gjort affär med mig så är jag hemskt tacksam om ni skriver något här :)

2. wwjbd

wwjbd Bonde

Från:
    Bästkusten
    Jag har gjort affärer med Mattias. Sålde en Breitling till honom och det var en mycket smidig affär! Han är definitivt en good guy!

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Tias.F gillar detta.
  3. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Har gjort en affär med Tias.f. Köpte en Omega Smp chrono och han är definitivt en good guy :)

Tias.F gillar detta.
  4. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Sålde en länk till Tias.F

Snabb betalning och trevligt bemötande.

Goodguy !

Tias.F gillar detta.
  5. McGyver

McGyver Biskop

Från:
    Lund
    Fixat en klocka åt Tias.F, klockren kommunikation, snabb betalning, bara gott att säga - 100% goodguy!

Tias.F gillar detta.
  6. Mykeys

Mykeys Borgare

Från:
    Malmö
    Köpt en Seiko Bellmatic och allt gick perfekt! Fin klocka, snabb leverans och allmänt trevlig att ha att göra med! Good guy!

7. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Toppenkille att göra affärer med, snabb och tydlig kommunikation, betalning och leverans - 100% great goodguy!

8. inox

inox Friends of KS

Handlat av Tias, allt gick smidigt. Fin klocka, ackurat beskrivning, snabb leverans och allmänt trevlig i kontakten!
    Good guy!

9. tim ur länk

tim ur länk Friends of KS

Sålt till Tias.F. Allt gott!

10. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Köpt en Seiko sarx015 av Tias och det gick hur smidigt som helst. Beskrivningen av varan tyckte jag stämde väl överens med verkligheten, kort och gott allt gott!

Tack :)