Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

TiE

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av TiE, 29 juni 2016.

1. TiE
    Trådstartare

TiE Friends of KS

Skapar en tråd om att jag inte skapat någon tråd (här). Har ni letat så har ni gjort det förgäves. Har inte tyckt att jag behövt någon. Inbillar mig att jag är tillräckligt känd på forumet och inte har ett rykte om mig att vara oärlig eller osmidig. Men vem vet, jag kan ha fel. Så om jag nu startar denna tråd så kommer alla sanningar fram. Nåja, jag tar risken, har ni gjort affärer med mig (är inte så många) eller har något annat ni vill skriva, så är ni välkomna.
    TiE

2. Ernesto

Ernesto Friends of KS

Bytte en JLC Master Calendar, meteoritetavla mot TiEs Rolex 16613. Fick en rättvis peng i handen. Funkade hur bra som helst!

Har träffats flera gånger, båda på GTGs och hemma hos TiE. Han går att lita på.

TiE gillar detta.
  3. walle77

walle77 Borgare

Har sålt band och viklås till @TiE på distans.
    Snabb och smidig affär. Goodguy!

TiE gillar detta.