Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på butiker Kapstaden?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Svanis115, 19 januari 2016.

1. Svanis115
    Trådstartare

Svanis115 Friends of KS

Har det stora nöjet att spendera kommande veckan i Kapstaden och tänkte därför kolla om någon här har några tips att dela med sig av?
    Tänker främst på begmarknaden då alla stora varumärken representeras på flygplatser/varuhus etc.

Klockor eller ej kan jag verkligen rekommendera Sydafrika som resmål, fantastisk mat, hjälpsam befolkning och väldigt mycket att se och göra!

horologium gillar detta.
  2. DiverSailor

DiverSailor Torpare

Lånar tråden - Någon som har några bra tips? Ska dit om ca. två veckor :)

3. trumpetera

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Det finns en antique mall där. Kommer inte ihåg adressen, men hatar firtfarande mig själv för att jag inte köpte en original Tudor Advisor för en i sammanhanget spottstyver för några år sedan....

DiverSailor gillar detta.
  4. trumpetera

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Fortfarande, skulle det vara.

DiverSailor gillar detta.
  5. DiverSailor

DiverSailor Torpare

Nu har jag återigen installerat mig i kylan efter min första vistelse i Kapstaden. Om någon hittat hit med samma frågeställning som jag inledningsvis hade och undrar över butiker, vingårdar eller något som hör Kapstaden till är ni hjärtligt välkomna att skicka iväg ett PM eller skriva i tråden så ska jag försöka besvara efter min bästa förmåga.

6. Calfen

Calfen Borgare

Från:
    Högalid
    Jag såg ett par klockaffärer med större kändare märken vid köpcentrumet vid piren/vattnet.

7. krosjo

krosjo Bonde

Från:
    Stockholm
Mårtenssons ur Brookfield