• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på klockarmband

Lembit Metsik

Breitling
Vill hitta ett nytt armband till min El Primero. Lutar mest åt ett svart läderarmband men vilket bör man sikta på? Finns det någon annan idé lite mer utanför boxen så att säga?

Obligatorisk bild på klockan

El primero.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Testa grönt crocco! Jag har fått lite dille på det just nu, och tycker det borde funka på det mesta åt det lite mer dressade hållet... även om jag inte har något själv :)
 

Lembit Metsik

Breitling
Nu är det dags igen. Köpte rallybandet efter tips här och tycker verkligen om det. Som ni vet är man ju dock elitistiskt lagd när det kommer till detaljer. Det som stör mig är att rallyt inte är avsmalnande. För det första när det inte är lika snyggt och tar lite fokus från själva klockan men också för att jag vill kunna använda orginalspännet från Zenith. Efterlyser alltså ett 19 mm band som är svart och påminner väldigt mycket om orginalbandet i brunt men där färgen då alltså skiljer sig åt. Väldigt tacksam för tips!
 
Topp