Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tips på tidskrifter?

Diskussion i 'Diskussion' startad av bredbud, 1 december 2012.

1. bredbud
    Trådstartare

bredbud Bonde

Någon som har tips på intressanta tidningar med klockor? Svenska alternativ verkar knappast finnas. Prenumererar sedan tidigare på international watch magazine men tycker den är "sådär".

Tips mottages tacksamt!

/M

2. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Watch time magazine är bra, men kan vara lite knepig att få tag på bara... Men den som söker... han finner :)

3. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Watches & Jewelry läser jag, den är bra,

4. Undersköterskan

Undersköterskan Präst

Från:
    Växjö
    Jag prenumererar på Watch Time (www.watchtime.com); mångsidig och med suveräna tester som verkligen går in på djupet (och som kommer från tyskspråkiga systertidningen). Reportagen är en njutning; nördigt ingående artiklar om allt från hur en balansspiral tillverkas till intervjuer med Jean-Christophe Babins framtidstankar om TAG Heuer. Allt jag lärt mig om klockor kommer från denna förnämliga blaska.

Någon egentlig engelskspråkig konkurrent har jag inte träffat på; finns gott om andra klocktidningar men de är oftast alltför modeinriktade, fyllda med bilder på de senaste nyheterna (vilket är trevligt) men samtidigt helt utan djup i reportagen.

5. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Lifestyle Watches & Jewelry 4 nr för 149:-

För det priset är det helt klart en bra tidning!

/Asplund

Mårtenssons ur Brookfield