• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Totte

Maro

Audemars
Köpt klocka av Totte och har bara bra att säga om den affären! Super trevlig och bra kommunikation. Väl paketerat och snabb leverans.
 

oooskar

Omega
Köpt en Omega på distans av Totte. Allt gick sjukt smidigt. Bra kommunikation, fin klocka, och fick även ett extra Nato på köpet.

Gör gärna fler affärer framöver :)
 

Madadi

Breitling
Har köpt av Totte. Väldigt snabb och smidig affär. Verkligen en Goodguy - Riktigt trevlig snubbe och enkel att ha och göra med..!
 

rdianat

Cartier
2-Faktor
Bytte en Grand Seiko SBGR051 mot en TH Monaco och bytte tillbaks igen. Tyvärr blev ju inte affären av som tänkt men en trevlig bekantskap nonetheless. Rekommenderas!
 

johnnyr

Breitling
Fick för mig att spontanhandla en Vostok Amphibia av Totte sent en söndagskväll men fick svar direkt. Klockan skickades på måndagen och var i riktigt fint skick. Fick ett band med också :) Rekommenderas!
 

Abm

Breitling
Köpte en liten casio digitalare av Totte, blev väl bemött och affären gick snabbt och smidigt. 100% gg!
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Köpte fyra tjusiga Maxi Dial-whiskeyglas i julklapp till mig själv av @Totte vilka levererades snabbt. Dessvärre hade posten tillsett att ett av glasen var trasigt när det kom fram. Totte skickade dock genast ett nytt, serviceanda när den är som bäst. Rekommenderar affärer med Totte!
 
  • Like
Reactions: Ako

Ing.K

Breitling
2-Faktor
Köpt klocka i <10kkr-klassen av Totte på distans.
Allt gick väldigt snabbt och smidigt!
Gör gärna affärer med honom igen!
 

Peppemeat

Breitling
Köpte en klocka av Totte. Bra kommunikation och smidig hantering överlag. Välpaketerad. Rekommenderas. 100% Goodguy.
 

Joe

Omega
Hej
Har just köpt en fint klocka av Totte, super bra kontakt och smidigt affär
Good guy by far.! Keep it up!
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Jag har köpt av Totte. Smidig och seriös, mycket bra paketerat för att överleva postens hantering.
Finns inga tvivel om att totte är en 100% Good guy! Rekommenderas!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Köpt whiskyglas med etsad botten precis som index på min Black Bay 36. Supersmidig affär och bra förpackad. Bara plus!
 

Matsa

Breitling
Köpte min första klocka här på forumet av Totte förra veckan, dealen var klar i torsdags kväll, klockan skickad i fredags och den kom idag. Supertrevligt snack och mycket bra packat! Skulle inte tveka att göra affärer med Totte igen! 100% goodguy!
/Matsa
 
Topp