• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Josa

Omega
2-Faktor
Ja Malmö spelade egentligen inte så jäkla bra om vi ska vara ärliga...ändå kändes det fullständigt överlägset.
Precis.
Det kändes inte som att det flöt på samma sätt. Eller överlägset.
Var det för att de inte körde lika mycket relation och trianglar som förra året?
Oavsett, sjukt effektiva mot Norrköping än så länge.
 

OskiP

Cartier
2-Faktor
IMG_3839.jpeg
Bra uppvärmning inför nästa veckas final i cupen.
 

Josa

Omega
2-Faktor
Alltså, just nu stämmer det mesta.
tyckte rätt synd om Ismo.

lite rädd för att nonchalans ska infinna sig, men det verkar inte ske det heller.
stämmer ryktena min pappa hört så blir det en stökig sommar.
(kanske nämnt det här tidigare, men han är med i staketgänget, + lite annat)
Men, Pena, Busanello, Cornelius och Nanasi är de som nämns som konkreta ut.
 
Senast ändrad:

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Hamnade bredvid Thomas Rasmussen, tidigare dansk fotbollsspelare och numera agent, på flyget hem från Italien. Tydligen är han agent för Jörgensen och har tidigare spelat med flertalet av danskarna i Malmö. Blev ett trevligt snack om Malmö och fotboll i allmänhet.
 

RosaCasio

Cartier
Fredag, löning, match, slutsålt och då har min fru sedan 4 månader tillbaka bokat weekend med sina kompisar vilket gör att RosaCasio istället får tillbringa kvällen med sina barn....skandal.
 
Senast ändrad:

OskiP

Cartier
2-Faktor
Fredag, löning, match, slutsålt och då har min fru sedan 4 månader tillbaka bokat weekend med sina kompisar vilket gör att RosaCasio istället får tillbringa kvällen med sina barn....skandal.
Om någon vill köpa min biljett till matchen (ståplats) så privat meddelande :)
Är det inte bättre att du letar barnvakt? 😅

Skämt åsido. Nu har jag redan fått tag på en extra ståplats till tjejen. Annars hade jag klippt den direkt.
 
Topp