• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om blånerade visare

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Ingen superbild, men ni fattar.........
/j
9E34D4EF-83BA-41CF-AF3F-BA17C6ED30CB.jpeg
 

Jens

Greedo
Käre Jens. Håll dig till sakfrågan, och vad tycker du? Firman det talas om är helt enkelt för snåla för att annonsera och utnyttjar den anställdes "entusiasm" för att göra reklam. Du får gärna följa flocken och angripa mig men spörsmålet kvarstår ändå.
Om det nu är som du påstår att ”firman” utnyttjar anställda till att använda KS som ngn marknadsplats så kunde jag inte bry mig mindre.
Vad är du ute efter, är det skattepengar som går förlorade? Ibland så undrar jag om det inte bara vore bättre om du lämnade detta hemska forum och höll dig till det andra där det råder demokrati och där ingen jävel försöker med nåt som irriterar dig.

Harmoni är ledordet du bör söka efter, KS i din värld torde vara raka motsatsen.


J
 

Psykel

Patek
Käre Jens. Håll dig till sakfrågan, och vad tycker du? Firman det talas om är helt enkelt för snåla för att annonsera och utnyttjar den anställdes "entusiasm" för att göra reklam. Du får gärna följa flocken och angripa mig men spörsmålet kvarstår ändå.
Sakfrågan är blånerade visare, så håll dig till ämnet. Du är välkommen att starta en "Alla vi som blir kränkta av att Donkii jobbar på auktionsbyrå och gillar klockor på samma gång" tråd i lifestyle.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@Joakim C

Du är inte en entusiast/amatör, du är en kommersiell aktör på marknaden och borde agera och framstå som en sådan. Att Ni inte hyfsar er professionalitet på firman du arbetar år är minst sagt märkligt. Vilken hjälp åsyftar du? Köp reklamplats som andra gör och hyckla inte.

Du riktar din frustration åt fel håll.

Kontakta forumägarna med dina invändningar. Det är ju de och inga andra som får göra en bedömning om det ska anses vara kommersiell postning eller inte, eller hur? Men då får du ju också vara beredd på att avsluta ditt korståg efter det om du inte får gehör...är du verkligen det?

Trist att du inte kan bemöda dig att svara på i högsta grad relevanta frågor. Men jag ställer dem igen.
Varför vänder du dig inte till forumägarna och för fram dina argument? Och om de nu tycker att allt är i sin ordning...lägger du då ner ditt korståg?
 

Andsan

Rolex
Jag besökte Glashütte Original-fabriken för några år sedan och jag fick då möjligheten att själv blånera några skruvar. De lades på en värmeplatta av stål och vid rätt tillfälle, när de blivit blå, togs de bort. Det var rätt spännande och pilligt. Enligt anlöpningslistan bör temp varit ca 575 c.

 
Topp