• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tradera mysko?

rogart-63

Patek
Har det varit nåt strul där idag? hade lite koll på en Tissot chronograf. Mest på skoj? Fick ett meddellande om att det var tre minuter kvar? Och då stod det att den går ut om 22 tim ? Har dom lagt på ett dygn?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag hade problem att logga in tidigare idag. Fick mailpåminnelse att jag hade bevakade auktioner som snart löpte ut men kunde inte klicka mig vidare till auktionen. Nu verkar det precis som du säger att det har adderats ett dygn på tiden.

Konstigt bara att det inte står något på Traderas hemsida.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Såg också det. Trodde att säljaren förlängde auktionen, men det var antagligen systemfel och Tradera valde att flytta fram auktioner som skulle avslutas ett dygn.
 

BoEtt

Rolex
De har haft strul med nätet tydligen. Dök upp ett meddelande tidigare. Så troligen har de lagt på extra tid på det som drabbats.
 
Topp