Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tradera mysko?

Diskussion i 'Diskussion' startad av rogart-63, 3 april 2016.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Har det varit nåt strul där idag? hade lite koll på en Tissot chronograf. Mest på skoj? Fick ett meddellande om att det var tre minuter kvar? Och då stod det att den går ut om 22 tim ? Har dom lagt på ett dygn?

2. Clark Kent

Clark Kent Präst

Jag hade problem att logga in tidigare idag. Fick mailpåminnelse att jag hade bevakade auktioner som snart löpte ut men kunde inte klicka mig vidare till auktionen. Nu verkar det precis som du säger att det har adderats ett dygn på tiden.

Konstigt bara att det inte står något på Traderas hemsida.

3. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Såg också det. Trodde att säljaren förlängde auktionen, men det var antagligen systemfel och Tradera valde att flytta fram auktioner som skulle avslutas ett dygn.

4. BoEtt

BoEtt Borgare

Från:
    Örebro
    De har haft strul med nätet tydligen. Dök upp ett meddelande tidigare. Så troligen har de lagt på extra tid på det som drabbats.

5. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Ja, det var något nätproblem. Min auktion fick ett dygn extra tid.

Mårtenssons ur Brookfield