Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Tudor Chrono 79260P * prisbump *

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Igge, 22 september 2015.

1. Igge
    Trådstartare

Igge Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tudor Chrono 79260P.

- Fullsett
    - Nyligen servad
    - Omfattas av garanti från Nymans UR t.o.m 2017-02-12
    - Ja sen är den ju snygg också :)

Klockan är från 2005 och vad jag förstår komplett. Det som ingår förutom klockan är, ytterask, inner/klockask, putsduk certifikat, garantidokument, instruktionsbok och en extra länkbit. Länken har i princip ingen eller mycket lite stretch.

Klockan servades hos Nymans ur i Stockholm 2015-02-12 och täcks av garanti i två år från utlämningsdagen, dvs t.o.m 2017-02-12. Självklart ingår dokumentation på detta. Vid servisen valde jag bort polering, så klockan är med mycket stor sannolikhet aldrig polerad. Detta betyder å andra sidan att det finns en del märken från normalt slitage och några små dings, dock inga större märken som inte går att polera bort. Glaset är dock 100% repfritt.

Priset sätter jag till 25K, nu 24K. Räknar man bort kostnaden för servicen som är gjord hamnar priset för klockan på 18K och det är fan inte mycket för den här typen av ur.

Byter gärna mot något kul. Klockor jag är sugen på att prova: Panerai, VC-overseas, AP-RO, något i guld, något med alligator/krokodilarmband.

Jag ser helst att affären sker F2F så att du kan bilda dig en egen uppfattning om klockan innan köp. Ingen returrätt då klockans nyligen är servad och omfattas av garanti i ytterligare ca 1 1/5 år.

Klockan fins i Stockholm.

IMG_4482.jpg IMG_3191.jpg IMG_4038.jpg IMG_4482.jpg DSCF0146.jpg DSCF0150.jpg DSCF0151.jpg DSCF0152.jpg DSCF0155.jpg

DSCF0146.jpg DSCF0150.jpg DSCF0151.jpg DSCF0152.jpg DSCF0155.jpg DSCF0157.jpg DSCF0158.jpg DSCF0159.jpg DSCF0160.jpg DSCF0161.jpg DSCF0162.jpg DSCF0166.jpg DSCF0167.jpg DSCF0168.jpg

Bifogade filer:

Senast ändrad: 6 januari 2016
    JB1970, BCKSTRM, Jensab och 31 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps