• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Pan Am Blue Tuesday

B556609D-7AB4-49C2-8D71-6945677FF8A5.jpeg
 

Fredrikbj

Breitling
Går det att köra vilket band som helst till viklåset som Tudor skickar med Black bay-modellerna? Vilken storlek är det till BB58, 16mm vid spännet?
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Haha jaså? Vad har man missat?
Ja, "leverera" är ju precis vad Tudor inte kunnat/velat göra med BB58 , precis som @zippan säger, vilket resulterat i en del frustration.
(och jag tror problemet har varit detsamma i USA av döma av Hodinkee's pod där man inkluderat 58an bland de sportstålsmodeller som man inte fått välja i deras fantasy-drafts för att de inte går att gå in till AD och får tag i utan väntlista/kontakter.)
 

Clemons

Rolex
2-Faktor
Ja, "leverera" är ju precis vad Tudor inte kunnat/velat göra med BB58 , precis som @zippan säger, vilket resulterat i en del frustration.
(och jag tror problemet har varit detsamma i USA av döma av Hodinkee's pod där man inkluderat 58an bland de sportstålsmodeller som man inte fått välja i deras fantasy-drafts för att de inte går att gå in till AD och får tag i utan väntlista/kontakter.)

Oj, va tråkigt! Visste inte att det var så illa.
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Provade BB58B idag. Mycket fin men samtidigt...ganska tråkig? Samtidigt provade jag P01 som är en oerhört cool modell, önskar den kom med länk.
 
Topp