• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Precis detta som jag är osäker på.
Får bli ett besök till Jönköping och testa inom en snar framtid.
Sen spelar det säkert roll hur handleden ser ut men här har du en jämnförelse med sub

20231115_192027.jpg

20231115_192059.jpg
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis,
Första intrycket?
Tack.

Jag provade MN21:an när den släpptes men kom aldrig överens med vridringens omvända markeringar. Hade personligen även svårt för den blåa färgen. Älskade dock storleken, boettformen, PCG mm och den övergripande känslan.

Den här är nu typ allt enligt min önskelista jag hade när MN21:an släpptes: samma case, svart tavla, röd Pelagos text, PCG, ”vanlig” bezel med markeringar a’la Mil Sub och dessutom med grönt/rött band och svart gummi. Sen är lysmassan den bästa jag upplevt någonsin. Är så sjukt nöjd, förstår att denna inte är för alla men den tickar alla boxar för mig. Inte ofta man får chans att få köpa en sån klocka som är helt enligt ens egen spec och smak.
 
Topp