Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar att det är silver. Skulle du säga att fotot stämmer överens med verkligheten relaterat till färgen på silvret? Är då tavlan lite grå eller är det fotot som bara ser ut så?925: an börjar veckan
Tavlan är grå skiftar från ljusgrått till mörkgrått beroende på ljusförhållandenJag gillar att det är silver. Skulle du säga att fotot stämmer överens med verkligheten relaterat till färgen på silvret? Är då tavlan lite grå eller är det fotot som bara ser ut så?
Säkert någon som frågat tidigare här i tråden men vad är det för länk du har till din 925:a ?Våren är tillslut här, väl!? Trevlig måndag kväll på er Tudorfans
Säkert någon som frågat tidigare här i tråden men vad är det för länk du har till din 925:a ?
Lenken i denne YT-videoen passer trolig bedre:
Det är precis den jag har beställt. Fick inspiration ifrån just den videon du länkat Men dom skickade fel och jag blev ändå sugen på att testa att se vad jag känner med de polerade yttre länkbitarna. Vanligtvis hatar jag det men ville testa + orkar ej skicka tillbaka det. Det tog 3 veckor drygt att få hem
Ja jag använder orginalclaspen. Tycker kvaliten är ok, men inte mer. Bra passform, men lite tunt och sladdrigt och ganska plastig känsla. Fick med det till klockan när jag köpte den här på KS. Har ett Vanguard till min Ranger, gillar det bättre.Snyggt! Gärna mer bilder och review om du har lust! Har du satt tudor claspen på?
Den där måste ha varit runt handleden 24/7 i alla typer av omgivningar sedan dessJäklar vad denna oxiderat mycket, cert från feb 24
Tudor, Klockor - Varunummer 1 999 428
TUDOR, Geneve, Black Bay Fifty-Eight 925 (200m:660 ft), Cal MT5400, Verk nr. T93644P3L6, Serie nr. 682D653, Ref nr. 79010SG-0001, Boett nr. 79010S, herrur, 39 mm, silver (Ag925/al), automatisk, safirglas, glasbaksida, textilband, originalspänne i silver, cert, februari 2024, box, ytterkartong.www.kaplans.se
Har du några bilder?Testade den nya svarta BB41an hos AD igår, tyvärr på tok för stor och klumpig.
Nej tyvärr inte, men om jag skulle jämföra den med en 114060 eller 116610 så upplevdes Tudorn större och klumpigare. Fick noll köpsug på den.Har du några bilder?
Aha jäklar, klumpigare än sexsiffrig Sub? Har hört att den ska upplevas nättare än så. Får ta och bli ett test helt enkelt.Nej tyvärr inte, men om jag skulle jämföra den med en 114060 eller 116610 så upplevdes Tudorn större och klumpigare. Fick noll köpsug på den.
Det tycker jag deffinitivt, har ägt flera 6-siffriga subbar i många år och denna kändes klumpigare, även om jag bara hade den på en kort stund. Mycket beror nog på tjockleken.Aha jäklar, klumpigare än sexsiffrig Sub? Har hört att den ska upplevas nättare än så. Får ta och bli ett test helt enkelt.
Visst är den ganska stor lug to lug?Det tycker jag deffinitivt, har ägt flera 6-siffriga subbar i många år och denna kändes klumpigare, även om jag bara hade den på en kort stund. Mycket beror nog på tjockleken.
Ja, det också. Den upplevdes helt ärligt som en 42-43mm på min handled då. Nu ångrar jag ju att jag inte knäppte några bilder och kunde jämföra wristshots med 6-siffrig sub t.exVisst är den ganska stor lug to lug?
Är ju identisk boett/länk som Burgundy och den har jag redan provat två ggr. Tyckt att den är lite sweetspot vad gäller BB-storlekar, som gamla 41 med ETA.Ja, det också. Den upplevdes helt ärligt som en 42-43mm på min handled då. Nu ångrar jag ju att jag inte knäppte några bilder och kunde jämföra wristshots med 6-siffrig sub t.ex
Grattis! Den är ju bra cool 925:an!
Tillökning tudorfamiljen! Kul
Grattis om du vill ha bra gummiband så har wristbuddies bra som passar 925:an
Tillökning tudorfamiljen! Kul