• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tur och otursklockor

rogart-63

Patek
Är ni skrockfulla? Kanske har en särskild klocka en speciell dag då ni vill att det ska gå bra? Eller har märkt att en annan klocka ger otur?
Kan det vara så enkelt? Kan ni inte visa upp den klockan här? Tala gärna om vad det handla om?
Har ingen jag tänker på just nu. Så har ingen bild men det kommer.
 

Cryssarn

Rolex
Är ni skrockfulla? Kanske har en särskild klocka en speciell dag då ni vill att det ska gå bra? Eller har märkt att en annan klocka ger otur?
Kan det vara så enkelt? Kan ni inte visa upp den klockan här? Tala gärna om vad det handla om?
Har ingen jag tänker på just nu. Så har ingen bild men det kommer.
absolut. Jag spelar fantasy football och är ett stort Patriots fan. För två år sedan märkte jag att det gick bra både för mitt lag och för patriots när jag hade på mig min Airman. Hade på den varje söndag, vann resten av mina matcher och Patriots vann super bowl. Förra säsongen verkade det som att turen vandrat vidare till en annan klocka, och samma dag denna säsong. Åkte på duktigt med stryk i fantasy med min BB röd på igår. Patriots vann med nöd och näppe. Jakten på årets klocka går vidare. Lägger upp en bild på min super bowl klocka.
tmp_3439-20160129_14103421692662.jpg
 

MrPlow

Rolex
Är ni skrockfulla? Kanske har en särskild klocka en speciell dag då ni vill att det ska gå bra? Eller har märkt att en annan klocka ger otur?
Kan det vara så enkelt? Kan ni inte visa upp den klockan här? Tala gärna om vad det handla om?
Har ingen jag tänker på just nu. Så har ingen bild men det kommer.
Nej. Ta av foliehatten, spotta ut naturläkemedlet och kom med i matchen.
 
Topp