• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ultimate Watches AB

Niffe

Breitling
Nu får även jag skriva i denna tråd! Kan bara instämma i lovorden, otroligt trevlig, kunnig och vänligt bemött hela vägen! 100% GG!
Jag behövde lite tid på mig för beslut och Richard var helt med på det, såhär efteråt förstår jag inte vad jag tvekade på :)
Toknöjd!!! :)
EC52D4E2-9843-4E7C-9B02-9426B05CFFC0.jpeg
 
Nu får även jag skriva i denna tråd! Kan bara instämma i lovorden, otroligt trevlig, kunnig och vänligt bemött hela vägen! 100% GG!
Jag behövde lite tid på mig för beslut och Richard var helt med på det, såhär efteråt förstår jag inte vad jag tvekade på :)
Toknöjd!!! :)
EC52D4E2-9843-4E7C-9B02-9426B05CFFC0.jpeg
Tack själv N för ditt professionella bemötande! Mycket trevlig affär och dito, hoppas vi ses snart igen.

Med vänlig hälsning
 
Har gjort x antal affär med UW sen dom startades. Redan från första affären har det alltid funkat klockrent! Kan bara varmt rekommendera UW! 🙏🏻

Återigen, stort tack för en smidig affär! Som vanligt sköttes allting utan några konstigheter!

Det är vi som skall tacka, det underlättar enormt med personer som dig likt övriga i den här tråden - toppbetyg! ❤️

Med vänlig hälsning
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Gjort en affär i 200.000kr + klassen med betalning i förskott. Inga konstigheter alls. Mycket seriöst och trevligt bemötande. Rekommenderar starkt att göra affär med Ultimate Watches.
 
Topp