• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppesittarkväll.

Har startat hos mig.
Julnato på.
Jag
och Seiko
har beslutat oss för att ta det lugnt.
Hemmet har uppnått en acceptabel renhetsnivå och klapparna är inslagna och förseglade med lacksigill.
Beatles på stereon och whisky i glaset.
Vad kan gå fel?
Återkommer om fel uppdagas:watching:
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Har startat hos mig.
Julnato på.
Jag
och Seiko
har beslutat oss för att ta det lugnt.
Hemmet har uppnått en acceptabel renhetsnivå och klapparna är inslagna och förseglade med lacksigill.
Beatles på stereon och whisky i glaset.
Vad kan gå fel?
Återkommer om fel uppdagas:watching:
Det verkar vara väl förspänt, allt i sin ordning och lugnet har lagt sig, man blir lätt avundsjuk:).. vad kör du för whisky denna tidiga timme?
 

Pope

Cartier
Har startat hos mig.
Julnato på.
Jag
och Seiko
har beslutat oss för att ta det lugnt.
Hemmet har uppnått en acceptabel renhetsnivå och klapparna är inslagna och förseglade med lacksigill.
Beatles på stereon och whisky i glaset.
Vad kan gå fel?
Återkommer om fel uppdagas:watching:

Helvete!!! Du påminde mig...JAG HAR GLÖMT LACKEN! :nailbiting:
 
  • Like
Reactions: ssl

Sond

Patek
God jul till dig! Även här börjar lugnet sänka sig. Ett falskt lugn för inom kort ska skinkan in i ugnen, paket slås in och minnet börja plocka fram sådant som har glömts. Ja, granen ska kläs också...
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Hallå? Vilka ska griljera skinka och se på bingolotto? Det stavas tradition!

IMG_0875.JPG
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Aha, den är legendarisk. Jag tror det var en sådan min morfar köpte i en låda och monterade ihop själv. Den hade sidovagn har jag fått höra, men mormor fick kliva ur i uppförsbackarna eftersom motorn var för klen. Eller mormor för tung. :D
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Har startat hos mig.
Julnato på.
Jag
och Seiko
har beslutat oss för att ta det lugnt.
Hemmet har uppnått en acceptabel renhetsnivå och klapparna är inslagna och förseglade med lacksigill.
Beatles på stereon och whisky i glaset.
Vad kan gå fel?
Återkommer om fel uppdagas:watching:

När vi ändå är inne på katt + klocka-tema så fyller jag på... :)

Här laddar jag, Rolex och min Sub för en go uppesittarkväll! Imorgon väntar julfirande hos Guillbert

71Ou6RV.jpg
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Skinkan check, granen check. Väntar nu mest på att klockan ska bli nattning så man får välta dvärgarna i säng så vi kan ta tag i paketinslagning med tillhörande julgrogg.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
ImageUploadedByTapatalk1387817965.908245.jpg


Här oxå, men jag hoppas jag inte tvingas titta på skiten.

Grabben sålde åt fotbollslaget å det blev 2 över... Måste hitta på en utsökt för att slippa...

Hjälp mig!!!
 
Topp