• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

  • Ja

    Röster: 952 62.0%
  • Nej

    Röster: 584 38.0%

  • Totala väljare
    1,536

martaSM30

Audemars
Ja kl. 12 ser som du säger, väldigt fel/dåligt ut.
Här är en på C24 som man kan ana en viss antydan till liknande:

Kan det vara en synvilla? (känns svårt o tro på det)
Tänkte det också med vågorna men om du förstorar upp bilden och drar en linje (eller lägger en linjal) i underkant med det vänstra 12-strecket så är där en tydlig diff. Kanske prao-elever som monterar dam-modellerna? :hilarious:
 

Pjoter

Panerai
2-Faktor
Har i smyg kollat på SMP och nu ligger det en på Bukowskis som ser riktigt fin ut. MEN
135462EC-9C07-45E1-B885-72ACB4FF9A76.jpeg


Vad i hela världen har hänt med kl. 12-strecken? Är inte monterarna nyktra i Omegas fabrik!?
360350AD-FF32-49D2-B4D3-C644708DAC1F.jpeg
 

Pjoter

Panerai
2-Faktor
Ja kl. 12 ser som du säger, väldigt fel/dåligt ut.
Här är en på C24 som man kan ana en viss antydan till liknande:

Kan det vara en synvilla? (känns svårt o tro på det)
Klockan 6 ligger inte heller centrerad. På min ligger den exakt i mitten.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Härligt 👍 Vän med claspen nu förmodar jag? Var över ett år sedan jag provade den och det var rätt hastigt, ställde inte in längden på mesh’et.
Claspen är inget bekymmer om man accepterar att detta inte är en dressare ;)

precis som du gjorde att testa den hastigt o inte ställt in passformen gjorde jag oxå första gången jag tänkte köpa den. Gick bättre nu efter att ha funderat o verkligen testat innan jag slog till. Känns bara ännu bättre nu efter en veckas bärande
 
Senast ändrad:
Topp