Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar verkligen Nektion versionen! Riktigt stilig! Har du provat den med mesh länken?Tack! Den är väldigt nice. Bjuder på en bild till för att visa urtavlans dynamiska utseende.
Bra klocka. Nyss skaffat mig en egen. Provat några andra band du kan rekomendera?Luftar min gamla SMP, jag köpte denna ny 2003. En av få klockor som har en garanterad plats i min lilla samling.
Ser riktigt trevligt ut!!Alltid varit en favorit! Klockornas mjukisbralla. Alltid skön att dra på när det behöver kännas ”just right”. För stunden på Hirsch Forest, ett band som tyvärr utgått ur sortimentet.
Gjorde samma häromdagen helt klart underskattat!Golden Eye och en kopp kaffe
Hund,kids och smp lifegoal!Korspost, men idag var vi ute på äventyr. Då fick SMP:n haka på.
Bra dykband, tack för tipsetAutomatisk midsize ref 2551.80
Jag är svag för grått nato. Här är min på ett grått nato från Phoenix bredvid några av mina andra.Bra klocka. Nyss skaffat mig en egen. Provat några andra band du kan rekomendera?
Bra samling!Jag är svag för grått nato. Här är min på ett grått nato från Phoenix bredvid några av mina andra.
Grattis! En riktig klassikerMin första Omega! Detta var den första klockan som gjorde ett intryck på mig i samband med Bond-filmerna under andra halvan av nittiotalet. Kul att en har hittat hem till mig!
Tack! Ja, jag köpte den nyligen här på forumet. Den har fått mig att tänka lite på vilka klockor jag vill ha kvar framöver, och varför just dom. Denna känns personligare än mina tidigare, vilket jag gillar. Jag tror att jag i framtiden ska fokusera än mer på hitta klockor som jag känner en egen koppling till.Grattis! En riktig klassiker
Vart fick du tag o den? Här på KS?
Snyggt Helt rätt.Min första Omega! Detta var den första klockan som gjorde ett intryck på mig i samband med Bond-filmerna under andra halvan av nittiotalet. Kul att en har hittat hem till mig!
Börjar fundera mer och mer på om det inte vore dags att skaffa en orginallänk till min och ge den en rejäl chansLuftar originallänken
Do it! Väldigt skön och väldigt finfulBörjar fundera mer och mer på om det inte vore dags att skaffa en orginallänk till min och ge den en rejäl chans
Ja det är väl inte mer än rätt. Får ta och göra en annons.Do it! Väldigt skön och väldigt finful
Bra beslut!Tack! Ja, jag köpte den nyligen här på forumet. Den har fått mig att tänka lite på vilka klockor jag vill ha kvar framöver, och varför just dom. Denna känns personligare än mina tidigare, vilket jag gillar. Jag tror att jag i framtiden ska fokusera än mer på hitta klockor som jag känner en egen koppling till.