Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Urfunktion

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Urfunktion, 7 februari 2015.

1. Urfunktion
    Trådstartare

Urfunktion Stadsbo

Från:
    Malmö
    Ni som har gjort affärer med mig får gärna skriva en rad i tråden!

2. Hebbe

Hebbe Friends of KS

Sålt en Omega AT. Gick hur smidigt som helst. Dessutom en mkt trevlig herre. Goodguy!:)

Urfunktion gillar detta.
  3. RVL89

RVL89 Torpare

Sålt en SUB-C. Trevligt och hur smidigt som helst. Absolut Goodguy!

Urfunktion gillar detta.
  4. Vintage92

Vintage92 Friends of KS

Har köpt en klocka i ca 30.000kr klassen. Allt gick smidigt och klockan kom paketerat för att klara ett nytt världskrig - tog ungefär 20min att få upp paketet!

I min bok är Urfunktion en riktigt ''Goodguy'', skulle gärna göra fler affärer med honom! :)

Urfunktion gillar detta.
  5. osc10

osc10 Borgare

Från:
    Norr
    Har köpt en klocka kring 20.000:- av Urfunktion. Bra information/dialog innan köp där allt kändes tryggt och säkert (betalade med Swish i förskott). När sedan paketet skulle öppnas håller jag med tidigare inlägg. Riktigt, riktigt bra paketerat med massor med bubbelplast. Över förväntan på många punkter!

Hoppas vi kan göra affärer igen.

Urfunktion gillar detta.
  6. bjoernens

bjoernens Bonde

Köpt en seiko sarg011
    Mycket smidig affär, klockan kom välemballerad och var i fantastiskt skick.
    Goodguy

Urfunktion gillar detta.
  7. gert

gert Friends of KS

Köpte en SARB065 av Urfunktion.
    Allt var perfekt.:cool::seiko:

8. Elajas

Elajas Torpare

Köpte en Omega av Urfunktion. Allt var välpaketerat, alla komponenter var med och viktigast av allt: klockan var i fantastiskt fint skick. Dessutom var han väldigt mån om att klockan skulle komma fram snabbt, vilket den också gjorde.

Det var ett sant nöje att göra affär med Urfunktion, och jag skulle inte tveka en sekund på att göra det igen!

9. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Sålt en Rolex till Urfunktion. Exemplarisk köpare: så fort vi kommit överens Swishades pengar över omedelbart och han var snabb med att bekräfta mottagandet. Skulle inte tveka att göra affär igen i framtiden!
    PS. Han verkar dessutom ha bra smak när det kommer till vin :cigar:

Urfunktion gillar detta.
  10. isbjörn

isbjörn Borgare

Har köpt en nyare DJ av @Urfunktion. Allt fungerade klockrent. Bra kommunikation, snabba puckar och en klocka i toppskick som utlovat. Tycket trevligt hela vägen. Jag skulle inte tveka att göra affärer igen.
    Definitionen på en Good guy!

Urfunktion gillar detta.
  11. Gringubben

Gringubben Bonde

Köpte en Citizen dykare av @Urfunktion. Bra kommunikation. Klockan postades inom en halv dag och var i kanonskick. Bara att rekommendera som Goodguy

Urfunktion gillar detta.