• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Skriver från tidszon i väster och om det fortfarande är möjligt att anmäla sig då det fortfarande är februari här smyger jag gärna in med en härlig 70-tals Explorer 1016, ett relativt nyinköp från mig från i somras - som dock inte fått den rullning den förtjänar pga en annan trotjänare till beater.
Röstar solklart ja till din förfrågan om att delta. Tror varken @Berns eller @Staafen kan neka en beater 1016 😍
 

EssexX

Panerai
2-Faktor
Det här borde väl gå som en dans. Eller?
För jag har ju ändå en riktigt trevlig vintagedykare som min följeslagare.
Lycka till alla.

Men var är min banner?
875C2352-9533-446A-AE25-C34F7D9C2636.jpeg
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Godmorgon vänner!
Då är vi igång, äntligen. Jag är otroligt imponerad av all aktivitet igår och alla anmälningar som rasade in. Insamlingsmålet är slaget med råge och långt över vad jag ens kunde drömma om. Jag håller er alla uppdaterade på organisationen ”Min Stora Dag”’s reaktioner och återkoppling. Vi har fått bra kontakt och de är nog lite förundrade vilka vi är.

Här är äntligen min klocka på armen
E838079A-BD14-48E3-A2DE-C7977F084F50.jpeg

ska fota lite bättre när det blir ljust ute.

Under veckan ska vi presentera tävlingarna och även göra om lite på owgmarch.com så att man kan följa det viktigaste som händer i bägge tävlingarna 🇳🇴🇸🇪.
Hör gärna av er till mig eller @Staafen om ni har roliga förslag eller idéer. Allt är möjligt i owgmarch, ALLT.
 

Imre

Panerai
God morgon kamrater!
Då kör vi då, OWG March är igång och nu ser vi till att ”Läderlappen” (älskar den översättningen 🤣) sitter o gråter den 1april med oanvänd ”smiskhand”
 

Bilagor

  • 41723D2C-1697-46F4-A135-9EC06DD7DF48.jpeg
    41723D2C-1697-46F4-A135-9EC06DD7DF48.jpeg
    131.5 KB · Visningar: 3

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Godmorgon vänner!
Då är vi igång, äntligen. Jag är otroligt imponerad av all aktivitet igår och alla anmälningar som rasade in. Insamlingsmålet är slaget med råge och långt över vad jag ens kunde drömma om. Jag håller er alla uppdaterade på organisationen ”Min Stora Dag”’s reaktioner och återkoppling. Vi har fått bra kontakt och de är nog lite förundrade vilka vi är.

Här är äntligen min klocka på armen
E838079A-BD14-48E3-A2DE-C7977F084F50.jpeg

ska fota lite bättre när det blir ljust ute.

Under veckan ska vi presentera tävlingarna och även göra om lite på owgmarch.com så att man kan följa det viktigaste som händer i bägge tävlingarna 🇳🇴🇸🇪.
Hör gärna av er till mig eller @Staafen om ni har roliga förslag eller idéer. Allt är möjligt i owgmarch, ALLT.
Härligt! Tack för allt jobb ni lagt ner. En idé till hemsidan vore en counter som räknar ner till första april. Tror vi är många som längtar lika mycket till april som vi gjort till mars 😀

Klockan ställd, nu är det bara att köra. Dag 1.
20210301_071732.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp