• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jaha, ny vecka, nya bekymmer!! Fy fan!!
Nåt som däremot inte är ett bekymmer är min 58:a. Satan vilken bra klocka det är. Och tidshållningen är imho sinnessjukt bra. Kalibrerade och drog på mig den förra söndagen. Och efter 8 dagar har den tappat -2sek!! Det är inte mycket att klaga på
Idag hoppas jag många trillar dit så man får sig ett gott skratt när Batman går lös.
BFC64E21-7FC6-447E-B3F1-7B72AA8906A4.jpeg
 

EssexX

Panerai
2-Faktor
Men på riktigt, tar de ensiffriga marsdatumen ALDRIG slut?? Man kan nästan tro att datumskivan vänt och börjat räkna nedåt igen. Nivadan är fortfarande fantastisk, den är inte problemet, men jag är inte skapt för såna här märkliga experiment. Jag uppskattar att få göra som jag vill. Demokrati och fria val är inget dumt påfund, och jag vill göra mitt eget val även i klocksortimentet, dagligen. Vi bor i Sverige (de flesta av oss), ett hyfsat fritt land. Obefintliga valmöjligheter, Nordkorea eller klosterliknande förhållanden är inte min grej. Ändå är känslan inte att kasta in handduken. Det är liksom inte heller jag. Envisheten är stor och stark den med.

Dag 8 således, suck..

1D052883-C79C-4C6E-9EF1-63FB50FB1680.jpeg
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp