• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

v0n

Patek
2-Faktor
@v0n hur kändes länken på nya Z.R.Cn? OCH från i morgon ser jag fram emot att kunna komma förbi och prova på mästerverket.

Sista owgm-lunchen avklarad
C0137A59-622D-45F6-8015-5C1C02D7A055.jpeg
Nice try buddy 😏
Bra, då tar du mig dig le Yema samtidigt så du äntligen blir av med den...
 
20220331_085948.jpg

Stort tack alla owg'are för detta året! Ser fram emot nästa! Tack för trevligt tugg, tjöt och slappande!!😅 tycker det är häftigt att vi tillsammans lyckats samla in så mycket pengar till en bra organisation! Som lärare på introduktionsprogram träffar jag dessa maskrosungdomar varje dag! Stort tack @bernsför trevligt initiativ! Imorgon ska jag öppna min vinst(tissot silicium) live på min instagram christofferswatches ca 18! Häng gärna med och kolla på det när jag ger lite första intryck!! Återigen tack alla! Over and out
 

tommyren

Cartier
2-Faktor
Ett lite påminn :)

I kväll kör vi en uppesittarkväll på Clubhouse med OWGMsnack/detox samt lite avslutande prisutdelning av ett gäng specialpriser. :D
Häng på där och dela med er av månadens händelser. Vi drar igång vid 21.00 👍


https://www.clubhouse.com/join/veck...te&utm_campaign=_XXHWiOCgoKGOdQuQqTmfA-127260
Kan man se vem som vunnit vad i efterhand? Kan inte delta i kvällens surrande pga fest på jobbet. Skev prioritering kanske ;)
 

Lappenking

Rolex
2-Faktor
Det kommer nog köras dubbelpipigt 😁
Både här och i Clubhouse 👍

Annars är det inte svårare än att ladda ner appen, regga ett konto och sen vara med och tjattra live oxå:)
Funkar i både android och äppel-lurar.
Hört mycket om det här APP kan tydligen bli nästa grej, iallafall om man ska tro kidsen.
Men inte som raggmunk&fläsk det har varit populärt väldigt länge.

Jodå så atte jag hänger med i dom tekniska framstegen.
 

pac78

Omega
2-Faktor
Jaha då var det snart slut på det roliga....sista incheckningen redan🤣 (läs jag orkar inte mer)
Fantastiskt roligt att insamlingen gick så bra och att så många sponsorer ställde upp.
Verkar också som rekordmånga var med och att otroligt många klarade sig genom hela månaden. Måste säga att mitt val av klocka har gjort det något lättare men det ska bli otroligt skönt att börja rotera igen🤙
2022_0331_14243000.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp