• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Fortfarande med i matchen
DE8AE9AE-9DB2-4764-B358-17155C7EFA9B.jpeg

/B
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Utcheckning måndag den 27e. Det jobbigaste är inte längre att fortsätta ha samma klocka utan istället att känna sig tvungen att uppdatera inlägg. Normalt sett är det ju kul att skriva men så fort man känner sig tvungen minskar glädjen och inspirationen. Så därav detta något oinspirerande inlägg 😁
PXL_20230327_203026140.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
God kväll 🌝 Det blev ett lite annorlunda slut på mars än vad jag hade trott. På grund av orsaker har jag haft fokus på annat och det kommer fortsätta så en stund framöver.

Jag gjorde hur som helst en kvällsinsättning och nu är vi förbi 150´. Så hurra, hurra, hurra för oss! 🎆

Jag inser att brist på incheckning den senaste och den kommande veckan är skäl nog för uteslutning, och jag accepterar i sådana fall ödmjukt att Batman gör illa handen med en avskedslavett :heart:


Skärmavbild 2023-03-27 kl. 22.38.41.png



batman-vs-superman-earth-1-2.jpg
 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
In ✅ dag 28!
936316C2-31E6-454D-B0B9-BD3524F2BF8C.jpeg

Checkade @loevhagen precis ut? Jag är trött och lite osäker…ja för bövelen om det inte satt en Rolle istället för en GS på armen! @Staafen än finns det lökar kvar att sålla ut eller kör han en @roosterman ? Trött som sagt…
Det gäller ju att kolla så folk håller sig vakna och alerta😁
God morgon förresten 😃
IMG_20230328_061043.jpg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
3D9717EA-FC1E-4D4C-B4D7-C875FDF63856 (1).jpeg

Godmorgon.UTC +2 Tnr 280603. Mera snö har det kommit så ingen promenad utan lite snöskottning istället så här på morgonkvisten innan frukost. Ha´re bäst// 🧐
(Kom inte för sent till det vill komma i tid till.// Nalle Puh)
IMG_5629.jpeg

PS: .. håller ställningarna i OWG March intill midnatt 31:a Mars ,för när klockan passerat mot 1:april då jä…. ! Slut, frågor…. , repetera.
 
Senast ändrad:
Topp