• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
86786AC1-CC56-4775-A9B5-7DB0EE53A547.jpeg

Godmorgon.Tnr290720. Startar långfredagen med kaffe å kaka och ser att den där "fladderlappen" jobbar med Moonshin verksamhet någon stans i urskogen. Ha ´re bäst och glad påsk // 🧐
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon gänget! Incheck dag 29 😎🐪 #TeamCamel

Vi laddar inför dagens, och årets sista lotteri! Vilken grej. Köp lotter nu hörni! Och in och buda på min auktion, era snålben! 😉😘🥰


IMG_2467.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Långfredagsmorgonmys (vilket härligt långt ord!) i soffan!

Tar det i likhet med @Clq lugnt såhär på den tjugonionde dagen av OWG March. Det är skönt med ledighet! Är dock tillräckligt gammal för att minnas andra långfredagar i min barndom då allt var stängt. På radion spelades det dämpad musik och tv visade program om Jesu lidande.Till middag åts det alltid fisk. Nu är Långfredag som en vanlig fredag, kanske lite bättre till och med då den hör ihop med påskledigheten. Jag tvättar bort dammet från mitt band och skänker Jesus och alla som lider på något sätt en tanke.

IMG_6987.jpeg
IMG_6986.jpeg
 
Topp