• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
9A13302F-1A4F-4AA7-8775-A3C899922201.jpeg

Tnr:171135. Nyss hemma från MOS. Frun bänkad framför TV:n å ser på skidåkning från Falun.Jag har snickrat ihop enkel räksallad till Lunch. Blir senare att sitta och gotta sig i den värmande solen. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Har testat igenom ett antal band från CNSwatchbands under OWGM! Generellt väldigt prisvärda, men varierar lite i kvalitet. Jag kan nog främst rekommendera de mer klassiskt sydda läderbanden som detta Sienna Classic samt mockabanden! Hur hållbara i längden de är vet jag inte riktigt än, men om man vill byta band ofta så är de prisvärda tycker jag! Många av banden jag visat i tråden kommer från dem.

52BE356A-CD28-471E-B5F6-A4BAAF8607A3.jpeg
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Bara EN???😳😲. Jag fattar ingenting?? Hur är det möjligt? Är det ens lagligt? Det här tål att undersökas. …
Fortsätter förundras över ditt påstående. Checkar in dag XVII, tar lite snacks och googlar för att se om det kan vara sant.
Önskar mina Explorer-kompisar styrka i denna prövande tid. Tur att proviant från de nordligaste och västligaste delarna av landet kan erbjuda viss lindring 🤣
IMG_0777.jpeg
IMG_0778.jpeg
 
Senast ändrad:

Gekk0

Cartier
2-Faktor
Incheck dag 17 - Brunch med Emergency
IMG_7608.jpeg

Burgare på G !

1000014723.jpg


Tills nästa år får man köra med datum som @StarMan säger. Dock gick ju Ingenjör också easy peasy, nästa år får man ta en svårare klocka 😅

9A13302F-1A4F-4AA7-8775-A3C899922201.jpeg

Tnr:171135. Nyss hemma från MOS. Frun bänkad framför TV:n å ser på skidåkning från Falun.Jag har snickrat ihop enkel räksallad till Lunch. Blir senare att sitta och gotta sig i den värmande solen. Ha ´re bäst // 🧐

Lagar till kommande veckans matlådor! Denna vecka blir det bara en maträtt, då Los Tantos ska fasta av någon anledning! Bara vid lunch ska tilläggas!

Så det blir en typ av Chili Con Carne!


IMG_3460.jpeg

Fortsätter förundras över ditt påstående. Checkar in dag XVII, tar lite snacks och googlar för att se om det kan vara sant.
Önskar mina Explorer-kompisar styrka i denna prövande tid. Tur att proviant från de nordligaste och västligaste delarna av landet kan erbjuda viss lindring 🤣
IMG_0777.jpeg
IMG_0778.jpeg

Checkar in igen :) vårlunch med takdropp utanför
IMG_6836.jpeg
Vad hungrig man blir när man läser denna tråd på en söndag :)
 
Topp