• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Världens tråkigaste frågetråd... Men vad ska jag köpa för dykarkrono för 10-12k kr eller dylikt!!!

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
$_57.JPG


$_57.JPG

http://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-LeJour-Valjoux-7733-chronograph-watch-broad-arrow-/302003400401?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&nma=true&si=JB1Skv2FE6Iz85BLb8bPeKiy3jo%3D&orig_cvip=true&rt=nc
Den le jouren skulle man köpt för insekter enbart... ser ut att vara ett rindt/andretti insert :)
Haha jag hade siktet inställt på en Yema Daytona men den blev för dyr...
Kan slå ett slag för yemas boetter, känns som en autavia:)
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Är ju samma boetter typ, måste vara samma tillverkare.
Ja fast även om bezels är interchangeable med autaviorna så skiljer sig insertsen mellan de. Insertet du visade på bilden ser väldigt lik rindt/andretti autaviors inserts...undrar om inte det är ett heuer insert helt enkelt...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ja fast även om bezels är interchangeable med autaviorna så skiljer sig insertsen mellan de. Insertet du visade på bilden ser väldigt lik rindt/andretti autaviors inserts...undrar om inte det är ett heuer insert helt enkelt...
Håller inte så bra koll på dem men vissa har vridringar som verkligen ser likadana ut som Heuers. Även boettlock är lita om jag inte missminner mig. Men du kan så klart ha rätt, har inte lagt så mycket energi på det.
 
Jag har en Certina ds3 chrono limiten edition, superfin med Box , den håller kalas över tid. Hör av dig om intressant , tror att jag har en gammal säljesannons spm nog är bortglömd...
 
Topp