• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värsta forumslampan..??

calzone

Vacheron
avu5y7us.jpg

Fabian, rossi, dala, seikoman, Jacob, hook, ekmikael gripenbro fler?
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Har ytterst få som kommer från forumet, två närmare bestämt varav en verkar osäljbar.. jag äger ingen fin klocka inköpt på forumet eller av forummedlemmar..

det är väl inte så konstigt, din samling är av högre rang och därmed säljs få av de klockor du är intresserad av här på forumet. Jag tycker däremot det är kul att se vilken klocka som flest medlemmar har ägt och finner därför tråden intressant! :)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Finns det någon klocka som har gått från hand till hand som en vandringspokal? Inte pass around utan har sålts från person till person?
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag trodde det skulle finnas någon smaskig information om diverse "forumprofiler" här, ack så besviken man blev! :(
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Den där ploppen har även jag haft hemma ett par veckor. Dock bara till bytlån, inte ägande.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Hur går det annars till? Person till dator? Dator till hund? Hund till person.. :)


Från person till soptunnan, som min gamla JP1010 Aqualand :p

Skämt åsido, jag menade såklart att klockan har gått från person till person här inom forumet och inte sålts till som inte är aktiv här på forumet :)
 
Topp