E
EltonBelton
Guest
Den är lika fin idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du borde sälja denDen är lika fin idag
Haha varför då?Du borde sälja den
Jag vill ha en tillHaha varför då?
Jag vill ha en till
stållänken är faktiskt riktigt sjysst! Ger ett väldigt gediget intryck
Den har finishen och snyggheten som en AP/PP men gedigen och funktionell som en rolex substållänken är faktiskt riktigt sjysst! Ger ett väldigt gediget intryck
bra beskrivning. håller med till 100%Den har finishen och snyggheten som en AP/PP men gedigen och funktionell som en rolex sub
Den är alltså WOWIdag på länk
Grym bild på en grym klockaIdag på länk
Den är magiskDen är alltså WOW
Tack! Ja visst är den underbar? Idag var en sådan dag när all kärlek gick till VCGrym bild på en grym klocka
Det är väll ungefär som det funkar på tillexempel nymans pre owned idag?Intressant koncept från VC.
TimeZone : Vacheron Constantin » Vacheron Constantin to accept trade-ins at its boutiques across the United States
the world\'s watch information resourceforums.timezone.com
Vad tror ni om detta?
VC hade just sin presentation. Tog några skärmdumpar. Vilka klockor..
Fina klockor, favoriten är den första!VC hade just sin presentation. Tog några skärmdumpar. Vilka klockor..
Deras Métiers D'art är sinnessjukaVC hade just sin presentation. Tog några skärmdumpar. Vilka klockor..
Otippat bra. Så enkel men ändå så bra. Föredrar dock gulguld men är helt inne på den här storleken (som VC sätter som damklocka...)Så sjukt bra release
Tycker det är dåligt med bilder här i tråden.
Skulle ni inte kunna lägga upp lite bilder på era VC?
Den har växt otroligt mycket i mina ögon. Kan inte vänta tills min dyker uppÄr du sugen?
Den där är så provocerande braNär vårsolen kommer gör sig tavlan riktigt bra
Ser gärna mer av detta!God morgon nykomling.