Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Vad bör man betala?

Diskussion i 'Diskussion' startad av easy rider, 21 september 2012.

1. easy rider
    Trådstartare

easy rider Dead Man Walking

...för en 93150-länk i okej skick?
    Det finns en del till salu på VRF, men är 1000$ verkligen rimligt för denna länk?

Har ni andra tips på var jag kan finna det jag letar efter?

Tacksam för den samlade expertisens hjälp, och övrigas såklart ;)

Trevlig helg!

Wi gillar detta.
  2. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Har köpt ett par 93150 länkar på VRF och aldrig betalt mer än 500 - 550 us....visserligen har skicket inte varit det bästa. Men för en lax US så ska det vara riktigt bra skick. Kan tänka mig att listpris från Svensk AD ligger på 8000 sek + ??

Stämmer det så är det ju bara meckigt att ta en från USA för att spara 1500-2000 sek då det motsvarar momsen som bör tillkomma på 1K-lax priset.....

Mårtenssons ur Brookfield