• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Laddar inför fotbollen. Orisen slår följe.
20190703_205239.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Vore trist om ungarna skulle bli föräldralösa

Får ducka och springa utav bara helvete
Ja det är trist. Vi hade ett par på taket vars ena unge hamnade på taket till vårt uterum. Var ju tvungen att fånga ungen, iklädd svart keps och handskar med mamma fågel hovrande ovanför, snubblade på väg in genom sovrumsdörren och ungen for in under sängen och sket som fanken, fick dock tag på den efter visst tumult, ner i en låda och ut med den på gräsmattan. Den for som en pil in i häcken och mamma fågen på väg i dyk mot mig som en jävla kaminaze. Tur jag han in i tid :nailbiting:
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Ja det är trist. Vi hade ett par på taket vars ena unge hamnade på taket till vårt uterum. Var ju tvungen att fånga ungen, iklädd svart keps och handskar med mamma fågel hovrande ovanför, snubblade på väg in genom sovrumsdörren och ungen for in under sängen och sket som fanken, fick dock tag på den efter visst tumult, ner i en låda och ut med den på gräsmattan. Den for som en pil in i häcken och mamma fågen på väg i dyk mot mig som en jävla kaminaze. Tur jag han in i tid :nailbiting:
Vilken syn:D

Ja måsmammor är fan inte att leka med, men heder till dig att du såg till att ungen kom till sin morsa igen, det är nog tyvärr inte alla som gjort likadant

Mysigt att tvätta fågelskit under sängen av alla jävla ställen:D
 
Topp