• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lappenking

Rolex
2-Faktor
Trocamust va ju lite intressant..
20221217_173010.jpg



Lotsas välja pizza när jag redan vet att jag ska ha min egenkomponerade som numera även finns pizzalistan😁
En "M_____s special" med gyroskött och kyckling på😋
IMG_20221217_163101.jpg

Kan behövas efter att ha vart ute och jagat gran i ett par timmar👍
IMG_20221217_131543.jpg

Fälde vi en vinnare?
Ps har man en pizza i sin ära äter man för mycket pizza 🤣 tuppen?
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Då har man trillad dit igen. Denna gång i en riktning jag inte såg komma innan KS Clubhouse-snack för 2 v sedan. Jag skyller på @roosterman som informerade mig om at @hepanter hade en G-Shock/LandCruiser colab som eventuellt gick att tjata av honom. Sagt och gjort, nu har även jag en G-Shock värdig att ratta runt min traktor. Tack Boys!! Nu får det allt bli en Wagyuburgare eller 2 på det här.
E39236B6-3962-4EAB-BE8B-CBFEC58350C8.jpeg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Då har man trillad dit igen. Denna gång i en riktning jag inte såg komma innan KS Clubhouse-snack för 2 v sedan. Jag skyller på @roosterman som informerade mig om at @hepanter hade en G-Shock/LandCruiser colab som eventuellt gick att tjata av honom. Sagt och gjort, nu har även jag en G-Shock värdig att ratta runt min traktor. Tack Boys!! Nu får det allt bli en Wagyuburgare eller 2 på det här.
E39236B6-3962-4EAB-BE8B-CBFEC58350C8.jpeg
Behövs ju en äkta collab-bild med både klocka och tillhörande fordon😍
 
Topp