• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

KajBjörkhagen

Cartier
2-Faktor
Precis kikat nyaste avsnittet av Grand tour! Alltid kul när Clarkson, Hammond och May släppt nytt avsnitt, sker ju alldeles för sällan nuförtiden 😁
IMG_5855.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ute på cykeltur, gjorde illa höger knät på jobbet i torsdags. Och när jag var ute på promenad på midsommarafton stukade jag foten, så det var inte läge att gå långpromenad kändes det som…

Snacka om att vara glömsk, hade två digitala tid och distans mätningar. Men jag glömde slå på båda när jag åkte iväg. Kom på det efter ca 1 mil.

IMG_5051.jpeg

IMG_5045.jpeg


Fin utsikt har man vid rastplatsen jag sitter och tar igen mig på också…

IMG_5047.jpeg
 
Senast ändrad:

Dr. D

Patek
2-Faktor
2 veckor har gått och snart är det dags att åka hem. Vi packar ihop det sista. Frågan är om bagagevikten håller sig inom gränsen?

20230625_095710.jpg
Lärde mig en sak gällande viktgränser för längesen.
Om gränsen går vid 20 kilo så behöver man inte betala om den väger 20,9 kilo.
- Vet inte om det fortfarande gäller?
Topic; Slängt på länken - längesen.
9B8A5C33-D85B-48CF-B06F-E635B774A939.jpeg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Har precis packat ihop och tar en sista stund på balkongen innan vi checkar ut.

20230625_104811.jpg


Lämnat tillbaka nyckeln och AC-kontrollen och sitter nu vid receptionen och väntar.
Blev att slänga lite gamla kläder för att det inte ska bli övervikt. 300kr extra per kg vikt vill man ju inte betala.
1 timme kvar tills vi beger oss till transferbussen.

20230625_121733.jpg
 
Topp