• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Beställde fyra klockarmband igår från länk borttagen av admin , fick de idag. Riktigt snygga!! Är 20% rabatt så passade på. Använd rabattkoden "jag kommer få en faktura för att jag försöker snika till mig gratis reklam på ett entusiastforum" :).

Senast redigerad av en moderator:
Bjöd över @gurta_g ikväll på allmänt gaffel om klockor och såklart blev det en vinare på det;)
image.jpeg

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    227 KB · Visningar: 13
Brände handleden ikväll när jag tappade en lövbiff rakt ner i pannans vältempererade stekfett. :(

WP_20151110_003.jpg

Så nu blir det fröken höger som får bara upp klockan, en smidig DJ som tåler lite smällar när den sitter på en ovan klockarm.

WP_20151110_005.jpg
Ser inte så kul ut. Tryckte ändå på gilla men det gäller din DJ, inte brännskadan! Kanske skulle det finnas en ogillaknapp? :)

Usch å fy! Det där ser inget vidare ut. :dead: Hoppas du kan sova i natt.

Fan jabla, laga mat är ju skitfarligt :eek:

Ser inte så kul ut. Tryckte ändå på gilla men det gäller din DJ, inte brännskadan! Kanske skulle det finnas en ogillaknapp? :)

Tack för medlidande, kör en kombinerad överdos av aloe vera och vin så just nu känns det bra. Får se i morgon hur mycket skinn som skall ömsas. :)

WP_20151110_006.jpg

Tillbaka
Topp