• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Precis tvättat bilen, dags för en öl i solen nu!
image.jpg
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vafalls! Ser en golfboll! En Titleist t o m, månne en Pro V 1? Har vi en golfspelare i Affe :)

Stämmer! Jag har spelat golf, fram till 2011 tyvärr fick jag problem med en gammal axelskada, som jag sedan försökte att åtgärda 2012 med en operation, som tyvärr inte gjorde axeln bättre. Så tyvärr har det inte blivit någon golf sedan 2011 dessvärre, brukar åka ut till golfbanan och puta lite på greenerna bar för att få andas den underbara atmosfären som finns där. Hehe...nä, ingen Pro V 1a, men väl en HP2 TOUR :D. Så du spelar golf @Mekmek din lyckans ost där ;)...
 

MarHel

Breitling
Hallå älskade forum,
Har grävt lite i lådor hemma och har hittat mammas gamla klocka som är ur funktion och skulle behöva era råd och tips.

Klockan är en Raymond Weil - Tango
Batteriklocka som saknar baksida.

Såhär ser den ut och vill jättegärna få den att funka för o göra mamma glad
Trevlig söndag på er!
 

Bilagor

  • 1458478981855.jpg
    1458478981855.jpg
    123.6 KB · Visningar: 34

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Stämmer! Jag har spelat golf, fram till 2011 tyvärr fick jag problem med en gammal axelskada, som jag sedan försökte att åtgärda 2012 med en operation, som tyvärr inte gjorde axeln bättre. Så tyvärr har det inte blivit någon golf sedan 2011 dessvärre, brukar åka ut till golfbanan och puta lite på greenerna bar för att få andas den underbara atmosfären som finns där. Hehe...nä, ingen Pro V 1a, men väl en HP2 TOUR :D. Så du spelar golf @Mekmek din lyckans ost där ;)...
Jajjamän, vi är en liten men hängiven golffamilj :). Har precis köpt ny golfklocka - en Approach S5 med färg- och pekskärm. Visar tid oxå :D
 
Topp