• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

The lord

Audemars
Gör par.
20160507_144801.jpg
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Jag var ute och sommar-spatserade i Borås och utanför Jälmers fönster såg jag Mr. "pengar rullar in, det går bra nu" Järdemar i butiken så jag knackade på för att klämma på en GMT. Som vanligt så börjar försäljare plocka fram sådant som ligger lite ovanför budget... Typ en sån här:

DSC_0307-01.jpeg


Tyvärr så måste jag erkänna att den satt otroligt skönt på armen och hade jag haft pengarna att bränna så skulle jag nog ha en sådan i lådan.

Jag såg även det här ufot landa på armen:

DSC_0308-01.jpeg


IWC Big Pilot med 7-dagarsverk glider inte direkt under macheten... ;) Här i tjockleksjämförelse med en 12mm OP 36mm.

DSC_0309-01.jpeg


Jag visades även Omegas Grey Side of the Moon, en Reverso med big date och månfas, etc. men med APn kvar på näthinnan så glömde jag fota...
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag var ute och sommar-spatserade i Borås och utanför Jälmers fönster såg jag Mr. "pengar rullar in, det går bra nu" Järdemar i butiken så jag knackade på för att klämma på en GMT. Som vanligt så börjar försäljare plocka fram sådant som ligger lite ovanför budget... Typ en sån här:

DSC_0307-01.jpeg


Tyvärr så måste jag erkänna att den satt otroligt skönt på armen och hade jag haft pengarna att bränna så skulle jag nog ha en sådan i lådan.

Jag såg även det här ufot landa på armen:

DSC_0308-01.jpeg


IWC Big Pilot med 7-dagarsverk glider inte direkt under macheten... ;) Här i tjockleksjämförelse med en 12mm OP 36mm.

DSC_0309-01.jpeg


Jag visades även Omegas Grey Side of the Moon, en Reverso med big date och månfas, etc. men med APn kvar på näthinnan så glömde jag fota...
Jag har sneglat på den där 15300an, skicket ser riktigt bra ut. Den säljs dessvärre utan garanti så man kan förutsätta att den måste servas rätt omgående
 
Topp