• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Klock man

Cartier
Snö snö så långt ögat kan se.
1479132422973526914490.jpg
 

Klock man

Cartier
Så det är den man ska satsa på, då är flest försäljare också eller? Eller borde man istället åka nu till jul, eller i sommar?.. vilken tycker du är bäst? :)
Så det är den man ska satsa på, då är flest försäljare också eller? Eller borde man istället åka nu till jul, eller i sommar?.. vilken tycker du är bäst? :)
Tyvärr kan jag inte kommentera hur den är på sommaren eller vid julen när jag aldrig har varit det då. Men den i februari är känd för sin renparad genom orten. Och så har jag hört av samerna att den har mest försäljare och besökare då. Om det vore jag som skulle åka dit så skulle jag välja den i februari för att få uppleva hur den är på riktigt. I år är den mellan den 2 till 4 februari om du funderar på att åka dit.
 
Topp