• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

xigzo

Audemars
Firar in julle
20161223_131825.jpg
digheten
 

kvarre

Cartier
2-Faktor
Tack för tipset. Får prova det, eller rättare sagt jag får gå till botten med det :).
Värdelöst!
Fick mitt innan sommaren och var borta några månader från jobb, men är tillbaka helt nu.
Grymt bra råd med simningen och kan även tillägga den värdelösa bål träningen, förmodligen de viktigaste.
Sök på youtube och leta upp nya magövningar som kanske är lite roligare än dom klassiska.
Lycka till
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Värdelöst!
Fick mitt innan sommaren och var borta några månader från jobb, men är tillbaka helt nu.
Grymt bra råd med simningen och kan även tillägga den värdelösa bål träningen, förmodligen de viktigaste.
Sök på youtube och leta upp nya magövningar som kanske är lite roligare än dom klassiska.
Lycka till
Man tackar! Ja, jag har gått sedan september och har nu fått ont även i ländrygg och höft. Sjukgymnastik 3ggr i veckan och ca 1,5 timmars promenad var dag. Fan inte ett dugg bättre. Har börjat få stressproblem pga allt elände och att jag inte blir märkbart bättre. Men jag har haft många timmar till KS . Rena terapin förutom för plånboken :D.
 
Topp