• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
IMG_3770.JPG
Tar en närproducerad.
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Hur trivs du med den?
Tackar som frågar. Nu har den bara varit på armen sedan i onsdags. Jag trivs riktigt bra med den. Klockan ligger väldigt bra på handleden. Vit tavla och svart runt visare och index gör att det är väldigt lätt att avläsa tiden. Om jag skulle önska något så vore det att kronan skulle vara skruvad, det skulle kännas lite tryggare vid eventuella vattenaktiviteter.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tackar som frågar. Nu har den bara varit på armen sedan i onsdags. Jag trivs riktigt bra med den. Klockan ligger väldigt bra på handleden. Vit tavla och svart runt visare och index gör att det är väldigt lätt att avläsa tiden. Om jag skulle önska något så vore det att kronan skulle vara skruvad, det skulle kännas lite tryggare vid eventuella vattenaktiviteter.
Kul, och lovande, väntar den svarta med gummi :). Inte skruvad krona alltså? Trodde det, men det är väl bara Landsort som har det? Nåväl, ska bli kul när den kommer :)
 
Topp