• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fint väder idag !!

20140323_142710_1.jpg



Va FAN gör du i skogen Målers?! Ett råd från en kompis till en annan kompis, se upp för Trollen. Har hört att dom skall vara tokiga i GULD så här års, och springer man runt med ett kilo på armen som du gör så är man i farozonen ;) !!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
2014-03-23 05.07.36 1.jpg

Fick en tidig födelsedagspresent av min farfar, har letat efter denna tidning ett bra tag! Mån-specialen från 1969? Speedyn kunde spottas efter ett par sidor! :)

2014-03-23 05.09.25 1.jpg

Följde även med någon form av LP-skiva. Osäker på om jag ska ha en vanlig LP under då spåren är riktigt grunda. Hursom är jag riktigt nöjd!



Mycket trevlig present det där, att få något så fina av sin farfar/morfar måste betyda oerhört mycket! Stort GRATTIS till den, och ett stort GRATTIS i förskott på födelsedagen Icaras ;) .
 

Målarn

The Steak
Va FAN gör du i skogen Målers?! Ett råd från en kompis till en annan kompis, se upp för Trollen. Har hört att dom skall vara tokiga i GULD så här års, och springer man runt med ett kilo på armen som du gör så är man i farozonen ;) !!!

Hahaha ingen aning faktiskt, ungarna sprang runt så jag knäppte några bilder på skönheten ;)!! I farzonen är man väl alltid haha
 

SSL

Audemars
Surfar klockar och kollar en taskig stream på Lazio-Milan....

552183d1320736142-victorinox-swiss-army-manual-wind-008.jpg


Manuell Victorinox. Lagom sugen blev man. Fast hade föredragit en svart/vit logga.
 
Topp