Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt vacker!Semesterklockan
Grattis!Ska precis till att gifta mig med min sambo i stadshuset och imorgon åker vi på storstadssemester!
Wow! Mäktigt! Stort grattis i förskott! Kul att du tar dig tid att dela med dig på KS-forumet.Ska precis till att gifta mig med min sambo i stadshuset och imorgon åker vi på storstadssemester!
Från guld till guld, skönt byte
Från guld till guld, skönt byte
Är det en Rolexlänk som anas i skuggan?Väntar på P00-landskampen mellan Sverige och Finland.
Nej, även om det gärna hade fått vara det. Longines.Är det en Rolexlänk som anas i skuggan?
Najs!Nej, även om det gärna hade fått vara det. Longines.
Grattis! Gillar din prioritering, först KS sedan bröllop.Ska precis till att gifta mig med min sambo i stadshuset och imorgon åker vi på storstadssemester!