• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

GT_karl

Omega
Väntar på tvätt, puts och nytt band

image.jpeg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag har min röda Reverso på samma plats som din 14060. Används inte så mycket men den finns där och det är glädje varje gång den sitter på handleden.

Det är ett par custom made Moscot. Modellen heter Lemtosh och brukar komma med mörkt glas. Jag var i NY för två år sedan med familjen och mamma kan vara väldigt bra på att övertala så de fixade ett par med min favoritfärg - grönt glas ;)
Ah! Jag älskar också grönt glas! Köpte ett par Cutler o Gross som tyvärr bara fanns med brunt glas i min storlek. Borde köpte den mindre bågen med grönt glas istället för de ligger mest o samlar damm i en korg.o_O
 

Depp-Erik

Cartier
Här i Kina funkar bröllop lite annorlunda, hela rasket var avdiskat kl 14 lokal tid, sen var det 4-5 timmars mellanfest på hotellrummet innan middagen. I diset av ris-vin och traktorcigg kom jag bara halvvägs i bytet från dressare till beater... Känner mig naken och ängslig, men bärsen är billig i alla fall.
1475769946444-1435177159.jpg
 

Klock man

Cartier
Här i Kina funkar bröllop lite annorlunda, hela rasket var avdiskat kl 14 lokal tid, sen var det 4-5 timmars mellanfest på hotellrummet innan middagen. I diset av ris-vin och traktorcigg kom jag bara halvvägs i bytet från dressare till beater... Känner mig naken och ängslig, men bärsen är billig i alla fall.
1475769946444-1435177159.jpg
Kan bara hålla med dig om att man känner sig naken, som du säger när man inte har någon på sig. Så du har ju tur att ölen är billig,så du kan ta några och lugna ner nerverna till du får på dig en på armen igen.
 
Topp