Linkan
Guld
Korrekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korrekt!
Den där är fan braNjuter av min nya gula
Är det ett El Primero urverk?
TackDen där är fan bra
Förstår det ! Lätt en av de hårdaste brattarna har själv funderat länge på en sån men kommit annat i mellan. Men nån gång så lär jag halka dit på en sån jag medTack
Grymt nöjd måste jag säga! Lite stor men har letat efter en svartgul så den skulle bara bli min!
Du kommer inte ångra dig! din dag kommer!Förstår det ! Lätt en av de hårdaste brattarna har själv funderat länge på en sån men kommit annat i mellan. Men nån gång så lär jag halka dit på en sån jag med
Vad är det för spolarvätska? Blå fiskar eller turkisk peppar?Hade en dunk med pip över, blev en perfekt spolarvätskebehållare, bara att placera kannan inunder och fylla!
Det gör den säkerligenDu kommer inte ångra dig! din dag kommer!
Cool! GrattisNjuter av min nya gula
TackCool! Grattis
Ser ut som att din länkskruv är på väg att skruvas ut!Packar ihop och åker hem
Det var inte dåligt att uppmärksamma detSer ut som att din länkskruv är på väg att skruvas ut!
Seriöst, du borde ha någon form av drickbar sprit i den. Får ju i så fall en box med Jeltsin vodka att likna mellanmjölk.Turkisk och hemkört
Nej, tror det är Mac seriens, de som gör Prickbort och Prickfritt.
Blandat till -30, får räcka!
Får ta en seriös funderare på det!Seriöst, du borde ha någon form av drickbar sprit i den. Får ju i så fall en box med Jeltsin vodka att likna mellanmjölk.
Ärtsoppa?Felpost, men en bild blir det!