• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jeao89

Omega
Uteköket invigt
15918982361731053410020466080695.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sitter här och surar som en liten unge!! När man nu hade tänkt och gått och se på grabbarna, så flyttas konserten fram! Vem fan, vet om man lever nästa år, eller till hösten! Hade så gärna velat sett dom då man gått och blivit KISS frälst på ålderns höst!

4E9BCD28-D187-47A3-9789-46986CFE574C.jpeg

C4D4B75F-AA1B-4B48-8E79-6AF57603007F.jpeg
 
Senast ändrad:

mario1971

Rolex
Ledsen, inte alls ledsen! Varit i Gdansk och drack en trevlig lager som hette Tyskie bland annat! :cigar:




Gdańsk är en vacker stad, men Tyskie är inte en öl utan en kissa som produceras av det största polska bryggeriet (ägaren är den japanska Asahi-gruppen). Produktionscykeln är bara några dagar. Jag vet detta eftersom en av deras fabriker och företagets huvudkontor ligger i min stad Poznan, cirka 3 km från mitt hem. Om du vill dricka en god öl kommer det bara från lokala mindre bryggerier.
Hälsningar Mariusz.
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Gdańsk är en vacker stad, men Tyskie är inte en öl utan en kissa som produceras av det största polska bryggeriet (ägaren är den japanska Asahi-gruppen). Produktionscykeln är bara några dagar. Jag vet detta eftersom en av deras fabriker och företagets huvudkontor ligger i min stad Poznan, cirka 3 km från mitt hem. Om du vill dricka en god öl kommer det bara från lokala mindre bryggerier.
Hälsningar Mariusz.
Förstår! Fin stad helt klart! Testade givetvis flera än den. Men skall hålla koll på mindre bryggerier nästa gång i Polen!
 
Topp